niedziela, 25 marca 2012

O Camp Direction - idea i cel.

Camp Direction 2012, Warszawa.

Obserwując rosnące z potężną prędkością zainteresowanie zespołem One Direction w Polsce, postanowiłem zorganizować coś co zbliży do siebie fanów. Camp Direction ma nie tylko być zlotem, jakich mnóstwo organizowanych jest w całej Polsce. Ma być okazją do stworzenia czegoś zupełnie nowego. Wspólnie.
Wstępnie zakładam, że Camp Direction będzie trwał dwa lub trzy dni. I przez ten czas, łącząc miłość fanów do zespołu, skupimy się na twórczości artystycznej.
Planujemy nakręcić teledysk do piosenki One Direction, wybranej drogą głosowania. W teledysku wziąć udział mogą wszyscy chętni biorący udział w Camp Direction 2012, a efekt końcowy zostanie opublikowany w Internecie. Przy produkcji teledysku pracować będzie doświadczony operator i montażysta, mój dobry przyjaciel, właściciel studia filmowego na Pomorzu.
Jeśli szczęście dopisze, w trakcie trwania Camp Direction przeprowadzone zostaną warsztaty wokalne, których efektem końcowym będzie nasza zlotowa wersja "Bitwy na głosy" a zwycięska drużyna prawdopodobnie będzie miała szansę na nagranie dowolnie wybranego cover'u.
Camp Direction skupia się głównie na Wielkiej Brytanii, wobec czego w czasie tych dni odbywać się będą zajęcia z języka angielskiego, prowadzone przez doświadczonego nauczyciela. Będzie to więc okazja do potrenowania swojego akcentu ;-)

Oprócz wyżej wymienionych, planowanych przedsięwzięć, w planie Camp Direction na pewno pojawią się konkursy, quizy, pokazy filmowe, pokazy koncertów zespołu One Direction, wspólne dyskusje oraz okazja do zademonstrowania swoich umiejętności - do użytku Uczestników oddana zostanie sala, w której stworzymy wystawę. Rysujesz? Malujesz? Piszesz? Tworzysz rękodzieło? Tam dostaniesz szansę żeby się pokazać! Wystawa otwarta będzie przez cały czas trwania Camp Direction.

Obóz będzie płatny, takie są niestety warunki. Ale wydaje mi się że cena około 40 zł na osobę za dwa, trzy dni trwania imprezy to niezbyt wygórowana kwota.

Więcej informacji już wkrótce!

26 komentarzy:

  1. Wszystko ładnie pięknie bardzo bym chciała na niego pojechać . Lecz nie jestem pewna czy moi rodzice się zgodzą . Już raz miałam jechać na taki obóz który był podobnie organizowany , ale zostałam 'wykiwana' pieniądze zostały wpłacone a obozu nie było .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkrótce powinna pojawić się informacja, która - mam nadzieję - przekona Twoich rodziców. Ale to jeszcze jakiś czas trzeba poczekać. Obóz miałby być w lipcu, mam nadzieję że do tego czasu dasz radę przekonać rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Już ustaliłam z rodzicami warunki, abym mogła pojechać. Czekam na kolejne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Mi się ten pomysł bardzo podoba ;) .
    I jestem jak najbardziej za ♥ i na bank będę ;D !

    i jeżeli ma byc tak zajebiście jak sobie myślę to lepiej to zrobic na 3 dni ♥ ! . Bo 2 dni to za krótko ;D .
    Tylko jak czytałam regulamin i punkt dotyczący " papierosów "
    to myślałam że je*ne łyżeczką w stół xd . heh .
    no ale jakoś się wytrzyma :D ! .

    Ogólnie to GRATULUJĘ ŚWIETNEGO POMYSŁU ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gzie można znaleźć Regulamin ?

    OdpowiedzUsuń
  6. W punkcie 15 w regulaminie napisane jest że organizator zapewnia miejsce noclegowe, dodatkowo płatne tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłata akredytacyjna to jedyny koszt jaki ponosi Uczestnik na rzecz Organizatora - nocleg wliczony jest w cenę.

      Usuń
  7. Mogę się dowiedzieć ile osób to organizuję itd. Jacyś dorośli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizator wymieniony jest w regulaminie, już dawno pełnoletni ;)
      Im bliżej terminu Campu, tym więcej osób będzie potrzebne. Na razie więcej informacji nie jestem w stanie udzielić.

      Usuń
  8. W jakim wieku mają być uczestnicy? :)
    Pomysł fajny, tylko trochę daleko do Warszawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy ograniczenia wiekowego ;)

      Warszawa wybrana została z tego względu, że to zlot ogólnopolski.

      Usuń
  9. Emm skoro nocleg jest wliczony w cenę która wynosi 40 zł (Camp ma trwać 2 lub 3 dni czyli jest to jeden lub dwa noclegi) to gdzie będzie to zakwaterowanie, W warszawie nocleg poniżej 100 zł to prawie niemożliwe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Camp organizowany będzie na zasadzie konwentu i odbywać będzie się w budynku szkoły. Wydzielone zostaną tzw. SleepRoom'y. Więcej informacji wkrótce.

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź, chcę tylko zapytać jak będą tam wyglądały łazienki ? szkołą ma prysznice ? są podzielane ?

      Usuń
    3. Na 100 procent będziemy szukać szkoły z pełnym zapleczem sanitarnym :)

      Usuń
    4. ilość miejsc jest ograniczone? czy raczej nie?

      Usuń
    5. Ilość miejsc NIE jest ograniczona.

      Usuń
  10. Uważam, że to super pomysł, ale skąd mamy wiedzieć, czy to nie jest jakieś oszustwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zależy od uczestnika. Myślę jednak że poparcie dwóch istniejących i zarejestrowanych firm, które od dłuższego czasu działają na rynku jest wystarczającym powodem, żeby nie traktować tego jako oszustwo.

      Usuń
  11. Szkoda, że mam tak daleko do Wawy ;-(
    No bo Szczecina to trochę trwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem z zachodnio-pomorskiego, ale jeśli tylko będę mogła to na 100% pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy to jest aktualne? bo nic nowego się tu nie pojawia, a ja już namówiłam mamę itp. nie chciałabym,żeby nic z tego nie wyszło :)
    czy bedzie jakaś lista chętnych osob? coś gdzie można się zapisać itp? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojaaaa, nie da rady przesunąc termin o 1-2 dni albo wgl pod koniec lipca ;( ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej jest aktualne, zapraszam na profil facebookowy, gdzie też pojawiają się informacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm super pomysł :D Ale śpiewanie przy kimś to dla mnie najgorsza rzecz jaka może być, nie chciałabym, żeby inni uczestnicy ogłuchli przeze mnie :p.

    OdpowiedzUsuń